Reklamcılık ve Yaratıcı Stratejiler
Süre: 2 gün
Eğitimin Amacı
Başarılı bir reklamcı olmak için; iyi bir pazarlama, satış, medya bilgisi ile strateji ve yaratıcılığı birleştirmek gerekmektedir. Reklam ve reklamcılık konularına geniş bir açıdan yaklaşan bu program ile katılımcılar, temel kavramlar ve teorik bilgilerin ötesinde reklam dünyasının gerçek pratiklerini deneyimleme şansını yakalayacaklar. Türkiye ve Dünya’da yapılmış reklam çalışmaları analiz edilip, katılımcılarla birlikte atölye çalışmasının yapıldığı interaktif bir eğitim programıdır.
Eğitimin İçeriği
- Reklam ve Reklamcılık Nedir, Ne Değildir?
- Ajanslar Dünyası ve Ajans-Müşteri İlişkileri
- Yeni Nesil Pazarlama İletişimi
- Tüketiciyi Tanımak ve Reklamda İçgörü
- Reklamda İkna ve Algı Yönetimi
- Yaratıcı Briefin 5N-1K’sı
- Yaratıcı Fikir Nasıl Bulunur?
- ATL (Above the Line) Mecralarda Yaratıcı Reklam Teknikleri
- BTL (Below the Line) Mecralarda Yaratıcı Reklam Teknikleri
- Dijital Dünyanın Reklam Modelleri ve Yaratıcı Stratejiler
- Sosyal Medyada Reklam Teknikleri ve Yaratıcı Stratejiler
- Gerilla Reklam Mecraları ve Yaratıcı Stratejiler
- Reklamda Etkin Medya Planlaması ve Ölçümleme
- Konkur Yönetimi ve Etkili Sunum Teknikleri
- Atölye ve Proje Çalışması
Bize talebinizi yazınız..