Stratejik Pazarlama Yönetimi
Süre: 2 gün
Eğitimin Amacı
Pazarlama sosyal bilim olarak tanımlandığından beri hayatımızın içinde ve her yanımızı kuşatmış durumda. Gündelik hayatımız ile iş hayatımızdaki sosyal ilişkilerimizi ve tabii ki aynı zamanda mesleki gelişimizi pazarlama biliminin dışında düşünemeyiz. Pazarlama bakış açısı hayatımızın her alanına katma değer getirecek şekilde yararlanabiliriz. Mesleği pazarlama olanlar kadar olmayanlar da bu formasyon eğitimi ile stratejik pazarlama bakış açısından yararlanacaklar. Dış faktörleri okumaları kadar bunları yönetebilir hale gelecekler. Katılımcılar, kariyer basamaklarını tırmandıkça farklılaşacak ihtiyaçlarını anlama ve yönetme becerilerini bu formasyon ile üst seviyeye çıkaracaklar.
Eğitimin İçeriği
- Pazarlama Kavramları
- Pazarlama Düşüncesinin Gelişimi
- Pazar Analizi Nasıl Yapılır?
- Markanın gücü
- Pazarlama Karması
- Güçlü bir ürün konsepti nasıl olmalı?
- Fikirden Konsepte Giden Yol
- Etkili Konumlandırma Fedakârlık ister
- Tüketici Davranışları ve Pazarlama araştırması
- Fiyatlandırmanın yeri ve önemi
- Promosyon Savaşları
- Dağıtım ve Kanal Yönetimi
- Yeni Ürün Geliştirme süreci
- Reklam ve iletişim
- Dijital Pazarlamada Başarı için Kritik Faktörler
- Pazarlama Planı ve sunumu
- Workshop
Bize talebinizi yazınız.