Çatışma Yönetimi
Süre: 1 gün
Eğitimin Amacı
Çatışma, genellikle kaçınılması gereken bir durum olarak algılanır ancak kurum kültüründe yaşanan fikir çatışmaları iyi yönetildiği taktirde yararlı olabilir. Fikir ayrılıklarından doğan çatışmalar sayesinde konular çok daha iyi bir şekilde anlaşılır. Rekabetin artması sayesinde kurumlar almaları gereken kararları çok daha kısa bir süre halinde alabilmektedir. Alınan yanlış kararlar, her geçen gün kurumlara daha fazla bedel ödetmekte ve yöneticileri daha etkin kararlar almak zorunda bırakmaktadır. Farklı fikirlerden doğan bu çatışmaların iyi bir dengede yürütülmesi, çatışmaya rağmen ortak bir payda da birleşebilmek gibi konularda yetkinlik kazandırılması amaçlanmaktadır.
Eğitimin İçeriği
- Çatışma kavramı
- Çatışmayı Tanımlamak
- Etiketlemeyin
- Ayrım Yapmayın
- Tanımı Daraltın
- Duygu ve Davranışlarınızı Belirtin
- Çatışmadan Kaçınmak
- Çatışma Çözme Yaklaşımları
- Çatışmayı Yönetmek
- Doğuştan Çatışma Yönetme Uzmanı
- Kişiler arası çatışmalar
- Kişileri arası bakış açılarındaki farklar
- Kurumsal kararlar nasıl verilmeli?
Bize talebinizi yazınız..
Pingback: Hakan Okay | 4CEO Eğitim ve Danışmanlık Hizmetleri