Dijital ve Sosyal Medya Pazarlaması
Süre: 2 gün
Eğitimin Amacı
Dijital ve Sosyal Medya Pazarlaması konularına geniş bir açıdan yaklaşılan bu programda; dijital dünyanın tüm prensip ve stratejileri pratiğe dayalı olarak anlatılarak uzman yöneticiler yetiştirmek amaçlanmıştır. Türkiye ve Dünya’dan vaka çalışmalarının değerlendirildiği, program sonunda atölye çalışmasının yapıldığı bu programda, katılımcılar interaktif katılımları ile tüm bilgileri deneyimleme şansı bulacaklardır.
Eğitimin İçeriği
- Dijital Dönüşüm Gerçekleri
- Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Dinamikleri
- Dijital Dünyada Marka Yönetim Stratejileri
- SEO-SEM Prensip ve Stratejileri
- Performansa Dayalı Pazarlama Teknikleri
- Sosyal Medya Pazarlaması
- Sosyal Medyada Topluluk & İçerik Yönetimi
- Sosyal CRM : Dijital Çağda Müşteri İlişkileri Yönetimi
- Viral Pazarlama Teknikleri
- Mobil Pazarlama ve Reklam Dünyası
- Dijital Medya Planlama ve Satınalma
- Ajans-Müşteri Koordinasyon ve Kampanya Yönetimi
- Atölye ve Proje Çalışması
Bize talebinizi yazınız..