Marka Yönetimi
Süre: 2 gün
Eğitimin Amacı
Marka Yönetimi konularına geniş bir açıdan yaklaşarak; marka yaratım ve yönetim sürecinin tüm prensip ve stratejilerini, pratiğe dayalı olarak öğreterek uzman marka yöneticileri yetiştirmek amacıyla sizlerle buluşuyoruz. Türkiye ve Dünya’dan vaka çalışmalarının değerlendirildiği, program sonunda atölye çalışmasının yapıldığı bu programda, katılımcılar interaktif katılımları ile tüm bilgileri deneyimleme şansı bulacaklardır.
Eğitimin İçeriği
- Modern Dünyada Markalama Kavramları
- Tüketici Davranışları ve İçgörü
- Marka Mimarisi ve Stratejik Marka Yönetimi
- Marka İmaj, Kimlik ve Kişiliği
- Marka Konumlandırma Süreci
- İknanın Psikolojisi ve Algı Yönetimi
- Marka İletişimi ve Deneyim Pazarlaması
- Dijital ve Mobil Dünyada Marka Yönetimi
- Sosyal Medyada Marka Yönetimi
- Ajans-Müşteri Koordinasyon ve Kampanya Yönetimi
- Atölye ve Proje Çalışması
Bize talebinizi yazınız..