Zeki Bilsel

Zeki Bilsel

Zeki Bilsel, 1964 yılında İstanbul’da doğdu. İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi’nden mezun oldu. Yüksek lisansını San Francisco’da, Golden Gate Üniversitesi’nde, Uluslararası Pazarlama üzerine aldı. Halen, CTI’da Co-Acvite Coaching öğrencisidir.

İş hayatına 1990 yılında San Francisco Borsası’nda alım satım elemanı olarak başlayan Bilsel, 1993’de Türkiye’ye dönüşünden itibaren Information Resources, Inc.’da pazar araştırmacı olarak çalıştı; sonrasında Marsa Kraft JS, ve Brisa olmak üzere Sabancı Holding şirketleri, Ülker, Sütaş, TTNET ve Şölen’de kariyerine devam etti.

Bu şirketlerde, Luna, Milka, Tang, İçim, Bizim, TTNET, Bridgestone, Lassa, Biscolata gibi markaların ve ilgili kategorilerin gelişimine katkı sağlama şansı elde etmiştir.

Zeki Bilsel, P&L yönetimi, stratejik portföy inşası ve yönetimi, markalaşma, sağlıklı gelişimi ve tutarlı iletişimi, konularında deneyimli olan Bilsel, aynı zamanda, kurumların halka ilişkiler, sürdürülebilirlik, kurumsallaşma gibi projelerinde karar verici ve lider roller üstlenmiştir.

Vizyon oluşturma, buna bağlı stratejilerin kurulması ve pazarlama planına entegrasyonu, takım oluşturma, yönetme ve bu takımı bir hedef etrafında toplayıp aksiyon almalarını sağlama güçlü yönleri arasındadır. Reklam ve medya ajansları yönetimi, değerlendirme ve pazar araştırmaları uzmanlık alanıdır.

Kazandığı ödüllerden bazıları; , Tang lansmanı ile Kraft Jacobs Suchard içerisinde, “Avrupa’nın en iyi lansman planı”, Bridgestone ve Lassa için yapılmasına yön verdiği dijital pazarlama işleriyle ilgili olanlardır.

Bilsel evli, 3 çocuk babası ve maraton koşucusudur.

KURUMSAL :

VERDİĞİ EĞİTİMLER :