Pazarlama Yönetimi ve Etkin Planlama

İşe Yarayan Pazarlama Planı Nasıl Yapılır?

İşe Yarayan Pazarlama Planı Nasıl Yapılır?

Süre: 1 Gün

EĞİTİMİN AMACI

İyi bir pazarlama planının hem ikna edici hem de sonuç alıcı olması gerekir. Katılımcılar, iyi plan yapabilmek için gerekli bilgi ve becerilerin ne olduğunu ve işe yarayan ipuçlarını öğrenirler. Planın dikkatlice hazırlanması yanında karar vericilere ve uygulayıcılara satışı da en az planın içeriği kadar önemlidir. Satış ve pazarlama profesyonellerinin iş hayatına hemen uygulayabilecekleri örnekler ve workshop içerir.

EĞİTİMİN İÇERİĞİ

  • Pazarlama Planı niçin yapılır?
  • Plan neleri kapsamalı?
  • Pazar analizi nasıl yapılır?
  • Rekabet analizi nelerden oluşur nasıl yapılır?
  • Hedef Pazar stratejisi
  • Hedefler/Stratejiler/Faaliyetler
  • Alternatif senaryoların önemi
  • Pazarlama mesajı net mi? Potansiyel müşteriler niçin tercih etsinler?
  • Satış tahminleriniz gerçekçi mi?
  • Planın esnekliği
  • Bütçe ile ilişkisi nasıl kurulmalı?
  • Finansal hedeflerin oluşturulması
  • Planın düzenli denetlenmesinin önemi
  • Etkili plan sunumu için taktikler
  • Workshop

EĞİTMEN : Murat Atilan


Bize talebinizi yazınız.

Adınız ve Soyadınız (gerekli)

İletişim Numaranız (gerekli)

E-postanız (gerekli)

Bilgi Almak İstediğiniz Eğitim, Danışmanlık veya Diğer Konular

Mesajınız