Pazarlama Yönetimi ve Etkin Planlama

Fiyat ve Fiyatlandırma Stratejisi

Fiyat ve Fiyatlandırma Stratejisi

Süre: 1 Gün

EĞİTİMİN AMACI

Fiyat meseleleri hem stratejik hem de günlük iş ve uğraşlarımızda fazlaca yer alıyor. Hem satış hem de pazarlama profesyonelleri ile şirketleri yönetenler bu konuların içinde sık sık yer alır. Zira çoğu zaman kar/zarar çizgisi hayat memat meselesi olur. Ürün ya da hizmet, bir şeyler satılıyorsa fiyat her zaman kritik yerdedir. Bu meseleyi anlayıp soğukkanlı stratejilerle fiyat oyunları kurgulamak ve taktik promosyonlardan stratejik promosyonları konuşmaya başlamanın zamanı geldi. Bu eğitim örnek vakalar ve workshop ile heyecanlı, keyifli ve dolu dolu bir öğrenme günü vaat ediyor.

EĞİTİMİN İÇERİĞİ

  • Fiyat metrikleri nelerdir? Nasıl tasarlanır?
  • Fiyat karması
  • Fiyat – Fayda – Değer ilişkisi
  • Fiyatlandırmanın psikolojisi
  • Fiyatı piyasa mı belirliyor?
  • Fiyatı yönetenler: Satış mı Pazarlama mı?
  • Fiyatlandırma stratejileri ve taktik hareketler
  • Rakibin fiyat politikasını doğru okuma
  • Fiyat iskontoları, ne zaman devreye girmeli?
  • Marjinal maliyet fiyatlandırması ne zaman işe yarar?
  • Yüksek fiyat mı, düşük fiyat mı?
  • Fiyat elastikiyeti nedir nasıl ölçülür?
  • Ah şu promosyonlar..!
  • Ölçek ekonomisi iyi fikir mi?
  • Workshop

EĞİTMEN : Murat Atilan


Bize talebinizi yazınız.

Adınız ve Soyadınız (gerekli)

İletişim Numaranız (gerekli)

E-postanız (gerekli)

Bilgi Almak İstediğiniz Eğitim, Danışmanlık veya Diğer Konular

Mesajınız