Güzellik Uzmanı Satış Eğitimi, Nörosatış, Enerji Sektöründe Satış ve Bayi İlişkileri Yönetimi, Kurumsal Satış Eğitimi, Duygusal Zeka İle Satış Eğitimi, Müşteri Odaklı Satış Teknikleri Eğitimi, Temel Satış Teknikleri Eğitimi, telefonda satış eğitimi, uzman satış eğitimi, İleri Satış Eğitimi, temel satış eğitimi, ileri satış eğitimi,

Müşteri Odaklı Satış Teknikleri Eğitimi

Müşteri Odaklı Satış Teknikleri Eğitimi

Süre: 2 gün

EĞİTİMİN AMACI

Günümüzün dinamik iş dünyasında, güven duygusu yaratarak, farklı seviyedeki satış & pazarlama uzmanlarının iletişim, ikna ve satış verimliliğini olumlu etkileyerek performans artışı sağlamak. Satış yöneticileri, Satış ekipleri, Satış destek ekipleri, Tanıtım temsilcileri, Satış & Pazarlama uzmanları, müşteri ilişkileri yöneticileri, yönetici adayları için tasarlanmıştır.

EĞİTİMİN İÇERİĞİ

  • Müşteri Odaklılık ve Etkin Müşteri İletişimi,
  • Müşteri Memnuniyeti Yaratan Temel Özellikler,
  • Pazarlama, Satış ve Satış Sonrası Süreçlerde Müşterinin Önemi,
  • Müşteri Memnuniyeti Yaratmak İçin Müşteri Türlerinin Analizi,
  • Müşteri İhtiyaçlarının Belirlenmesi,
  • İtirazla Başa Çıkma,
  • Müşteri İletişiminde Temel Hatalar,
  • Şikâyetleri Çözme Teknikleri,
  • Müşteri İlişkileri Yönetiminde Temel İletişim Becerileri,
  • Sözlü ve Sözsüz İletişimin Kuralları,
  • Profesyonel Satış Yaklaşımı ve Psikolojik Beklentiler,
  • Profesyonel Satıcının Temel Özellikleri,
  • Satış Tarzımızı Belirleme ve Etkili Satış Stilleri (Uygulama),
  • Satış Performansının Arttırılması ve Profesyonel İkna teknikleri.

EĞİTMEN : Taner Döven


Bize talebinizi yazınız.

Adınız ve Soyadınız (gerekli)

İletişim Numaranız (gerekli)

E-postanız (gerekli)

Bilgi Almak İstediğiniz Eğitim, Danışmanlık veya Diğer Konular

Mesajınız