Pazarlama Yönetimi ve Etkin Planlama

Kreatif Ajans Yönetimi ve Müşteri İçin Önemi

Kreatif Ajans Yönetimi ve Müşteri İçin Önemi

Süre: Yarım gün

EĞİTİMİN AMACI

Ajanslara, iş ortağı denmesinin zamanı, geldi geçiyor. Onlar, iletişim yapan herkesin işini zenginleştiren, kolaylaştıran, çıktılarını büyüten birer kaynak. Yapılan iletişim de, markanızla, şirketinizle ilgili her şey. Ancak, bir ajansın, müşterisinin ne istediğini iyi anlaması gerek. Bir noktayı hiç unutmamalı: İşin sorumlusu müşteridir.
Bu eğitim, bu ilişkideki faydanın nasıl en üst seviyeye çıkarılacağını, ajansların “reklam filmi çekmek” dışındaki katkılarını, neler talep edebileceğimizi, alabileceğimiz uzun dönemli stratejik desteği örnekleriyle anlatır. Müşteri ajans ilişkisinin sağlıklı sürdürülmesine katkı sağlar, yollarını gösterir.

EĞİTİMİN İÇERİĞİ

  • Ajansın adının “kreatif” olmasının nedeni
  • Ajansın sunacağı faydalar, stratejik yaklaşım
  • İhtiyacın net olarak tanımlanması ve sonuca etkileri
  • ATL(çizgi üstü), BTL(çizgi altı) iletişim nedir, nasıl yönetilmeli?
  • Dijital pazarlama, sosyal medya yönetimi ve kreatif ajans ilişkilerindeki önem
  • Kreatif ajans-PR şirketi ilişkileri
  • Bir PR şirketine gerek var mı? Olursa ne olur, olmazsa ne olur?
  • Hangi ajansı seçmeli, Neden? Nasıl?
  • Seçtik, şimdi ne yapacağız?
  • İlişki tasarımının doğru yapılması neden önemli?
  • Fiyatlandırma yöntemleri
  • Ajans-müşteri toplantıları nasıl düzenlenmeli?
  • Brief nedir, ne içerir, ne kadar önemlidir, kim tarafından yazılır?
  • Pre-PPM ve PPM’nin önemi, olası sonuçları
  • 1 film 1 ayda biter; ajans geri kalan zamanda neler yapabilir/yapmalı?
  • İş nasıl değerlendirilir?
  • Reklam filmi için tüketicini görüşlerine gerek var mı; varsa, hangi aşamada?
  • Reklam ve araştırma ilişkisinin değeri

EĞİTMEN : Zeki Bilsel


Bize talebinizi yazınız.

Adınız ve Soyadınız (gerekli)

İletişim Numaranız (gerekli)

E-postanız (gerekli)

Bilgi Almak İstediğiniz Eğitim, Danışmanlık veya Diğer Konular

Mesajınız