Etkin İletişim Ve İkna, Etkin Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi, İletişimin Sırları

İletişimin Sırları

İletişimin Sırları

Süre: 1 gün

EĞİTİMİN AMACI

İletişim verimliliğini arttırma odaklı, beden dilini etkili kullanma, vücut hareketlerine bakarak müşterinin aklından geçen duygu ve düşüncelerin çözümlenmesi sonucu iletişimin performansa dönüşmesi. Satış & Pazarlama yöneticileri, Satış ekipleri, Satış destek ekipleri, Tanıtım temsilcileri, Satış & Pazarlama uzmanları, yönetici adayları için tasarlanmıştır.

EĞİTİMİN İÇERİĞİ

  • Beden Dili’nin farkındalığı
  • Kişiler Arası İletişimde İnandırıcılık,
  • Sözlü İletişimin kuralları ve etkin dinleme,
  • Sözsüz İletişimde beden dilinin etkin kullanımı,
  • Jest Ve Mimikler,
  • Güvenlik Alanları,
  • Susarak İletişim,
  • Beden Dili ve Yalan?
  • Beden Dilini Geliştirmek İçin Neler Yapılabilir?

EĞİTMEN : Taner Döven


Bize talebinizi yazınız.

Adınız ve Soyadınız (gerekli)

İletişim Numaranız (gerekli)

E-postanız (gerekli)

Bilgi Almak İstediğiniz Eğitim, Danışmanlık veya Diğer Konular

Mesajınız