Etkin İletişim Ve İkna, Etkin Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi, İletişimin Sırları

Etkin Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Etkin Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Süre: 1 gün

EĞİTİMİN AMACI

Müşteri odaklı iletişim verimliliğini arttırma, hizmet sırasında ve sonrasında iletişimin performansa dönüşmesi. Satış & Pazarlama yöneticileri, Satış ekipleri, Satış destek ekipleri, Tanıtım temsilcileri, Satış & Pazarlama uzmanları için tasarlanmıştır.

EĞİTİMİN İÇERİĞİ

  • Müşteri İlişkilerinde ‘’Durumsal Davranış Modeli’’ ile iletişim
  • Kaliteli hizmet sürecinin püf noktaları,
  • Müşteri davranışları analizi ve karar alma sürecini yönetme,
  • İkna psikolojisi,
  • Empati & Sempati,
  • İhtiyacı anlamak ve karşılama,
  • Etkili sunum yöntemleri,
  • İtirazları anlamak ve karşılama,
  • İç motivasyon & Dış motivasyon
  • Müşteri stillerine uygun davranış modelleri
  • Müşteri kazanma ve sadakat oluşturma,
  • Hizmet sonrası geribildirim sürecini yönetme,

EĞİTMEN : Taner Döven


Bize talebinizi yazınız.

Adınız ve Soyadınız (gerekli)

İletişim Numaranız (gerekli)

E-postanız (gerekli)

Bilgi Almak İstediğiniz Eğitim, Danışmanlık veya Diğer Konular

Mesajınız