Strateji ve Şirketler İçin Önemi

Strateji ve Şirketler için Önemi

Pazarlama departmanlarının alt ve orta kademe yöneticileri; iş yaşamlarının ilk günlerinden itibaren kelimeyi duyuyor: Strateji. Üzerinde o kadar yük taşıyor ki bu kelime, artık yorgunluktan önemini de değerini de yitirmek üzere. Oysa attığımız neredeyse her adımın arkasında. Özellikle, yolunu kaybettiğini hisseden, dolayısıyla kaynak israfının ve durağanlığın hissedildiği yapılar için acilen tekrar hak ettiği itibarı kazanması zorunlu. Bu eğitim, stratejiye bu itibarın nasıl kazandırılacağı üzerinde yoğunlaşır. Her yolculuk bir stratejik karardır. Doğru zamanda, doğru yere, güvenli bir şekilde varabilmek dileğiyle…

İÇERİK

  • Sözlükte strateji
  • Yönetilmesi zorunlu bir süreç: Strateji oluşturma
  • Süreç ne kadar yaygın bir kitleyle yönetilmeli?
  • Stratejinin etki alanı ve önemi
  • Ne iş yapıyoruz, ne yapmak istiyoruz, neden?
  • Nereye gidiyoruz? Ne zaman varırız, ne zaman varmak isteriz?
  • Konumlandırma her şeydir. Bizimkisi ne? Vizyon? Misyon? Değerler?
  • Diğerleri ne yapıyor?
  • Uygulamadan ve tutarlılıktan kim sorumlu?
  • Sinerji var mı? Gerek var mı?
  • İstediğimiz oldu. Şimdi?

DANIŞMAN : Zeki Bilsel


Bize talebinizi yazınız.

Adınız ve Soyadınız (gerekli)

İletişim Numaranız (gerekli)

E-postanız (gerekli)

Bilgi Almak İstediğiniz Eğitim, Danışmanlık veya Diğer Konular

Mesajınız