Pazarlama Yönetimi ve Etkin Planlama

Pazarlama Yönetimi ve Etkin Planlama

Pazarlama Yönetimi ve Etkin Planlama

Süre: 1 gün

EĞİTİMİN AMACI

Bu eğitim, en net tanımıyla, okullardaki “Paz101”’in iş hayatında nasıl ete kemiğe büründüğünü ve bürünmesi gerektiğini anlatan bilgileri içerir. Bunun, ölçülebilir ve hesap verebilir halinin nasıl olacağını anlatır. Pazarlamanın bir disiplin olarak tanımıyla başlar ve gerekliliği, nasıl yönetilmesi gereği, diğer departmanlarla ilişkileri konularında örnekler ve vaka çalışmaları içerir. Eğitim, pazarlamanın dışındaki departmanların katılımı, bir ortak dil ve hedef oluşturmaları için gerekli donanımı içerir.

EĞİTİMİN İÇERİĞİ

  • Pazarlama nedir? Farklı tanımlar ve değerlendirmeler
  • Kuruma etkisi nedir? Kime gereklidir?
  • Pazarlama ve satış departmanları içiçe midir?
  • Pazarlamanın şirketin tamamıyla olan ilişkisinin önemi
  • 4P ile başladı, şimdi nerede?
  • Hangi P daha önemli?
  • Ürün geliştirme, raftaki konumu ve algı yönetimi
  • Dijital pazarlama hangi evrede, yapılmalı mı?
  • Pazarlama ve fiyatlandırma
  • Pazarlama departmanının hiyerarşik yapısı ve sonuçlara etkisi
  • Sorumluluk alanları ve bu alanların etki ve kapsama güçleri
  • Nasıl bir yapıda çalışması sinerji sağlar?
  • Pazar, rekabet, müşteri, tüketici beklentileri ve Pazarlama
  • Pazarlama planı nedir?
  • İyi bir planın “olmazsa olmaz”ları
  • Plan nasıl ve ne sıklıkta denetlenmeli?
  • Kimler plandan haberdar olmalı, paydaşların önemi
  • İkna eden ve sonuç veren pazarlama planı nasıl oluşturulur?

EĞİTMEN : Zeki Bilsel


Bize talebinizi yazınız.

Adınız ve Soyadınız (gerekli)

İletişim Numaranız (gerekli)

E-postanız (gerekli)

Bilgi Almak İstediğiniz Eğitim, Danışmanlık veya Diğer Konular

Mesajınız