Markalaşmanın Değeri, Markalaşmamanın Bedeli

Markalaşmanın değeri, markalaşmamanın bedeli

Marka, bir kurumun sahip olduğu her şeydir. Kalite, lezzet, sağlamlık, değer; hepsi markanın içinde gizlidir. Bu eğitim, markanın önemini ve markanın etrafında oluşacak işlerin tümüne, bu “değeri koruma” gözlüğüyle bakılması gerekliliğini pekiştirir. Konumlandırma, yapılacak işlerin kalbidir. İçerik, bu konuda yapılmış başarılı; ama daha çok başarısız işlerin görsel ve nedensel örneklerini ve buradan çıkan sonuçları irdeler.

İÇERİK

  • Marka nedir?
  • Nasıl yaratılır?
  • Kim için konumlandırılmalı?
  • Konumlandırma markanın kalbidir. Nasıl konumlandırmalı?
  • Konumlandırma-fayda ilişkisi
  • Sunulan, sunulacak faydanın tüketici içgörüsüyle ilişkisi
  • Bu içgörü nasıl ortaya çıkarılır, sağlaması nasıl yapılır?
  • Kötü marka olur mu? Olası sonuçları
  • Markamız olmasa da olur mu?
  • Renkler, müzik, logo nasıl seçilir? Ömürleri ne kadardır?
  • Nasıl yaşatılır, korunur?
  • Marka check-up’ı
  • Stratejik önemi
  • Alt markalaşsak mı, alt markalaşmasak mı?
  • Marka yatırımı, ciro, kar ilişkileri
  • Markanın, ürünün fiyatıyla aşkı
  • Ölçmeli mi, hissetmeli mi?
  • Ömrü bitince ne yapmak gerek?

DANIŞMANLAR : Zeki Bilsel


Bize talebinizi yazınız.

Adınız ve Soyadınız (gerekli)

İletişim Numaranız (gerekli)

E-postanız (gerekli)

Bilgi Almak İstediğiniz Eğitim, Danışmanlık veya Diğer Konular

Mesajınız