Etkin İletişim Ve İkna, Etkin Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi, İletişimin Sırları

Etkin İletişim Ve İkna

Etkin İletişim Ve İkna

Süre: 1 gün

EĞİTİMİN AMACI

Gerek kurumsal yaşamda, gerekse özel yaşamda kurduğumuz iletişim sırasında çoğunlukla kişileri etkilemeye ve ikna etmeye çalıştığımız gerçeğinden yola çıkarak, ikna edebilen bir birey olmanın avantajlarını gösteren programda, katılımcıların etkileme ve ikna becerilerinin somut formüllerle geliştirilmesi hedefleniyor.

EĞİTİMİN İÇERİĞİ

  • İletişim süreci ve farkındalık
  • Sözlü ve sözsüz iletişimin bileşenleri
  • Empati ve aktif dinleme teknikleri
  • Bilgiyi en etkin şekilde aktarabilme
  • Soru sorma teknikleri
  • Duyguları yönetmek ve profesyonel davranış
  • Başkalarının davranışlarını analiz etme
  • İkna sürecinin işleyişi ve iknanın psikolojisi
  • İknanın 6 ilkesi: “Toplumsal kanıt, Karşılıkta bulunma, Hoşlanma, Otorite, Tutarlılık, Azlık”
  • Yapıcı tartışma ve geribildirim

EĞİTMEN : Seçil Altıntaş


Bize talebinizi yazınız.

Adınız ve Soyadınız (gerekli)

İletişim Numaranız (gerekli)

E-postanız (gerekli)

Bilgi Almak İstediğiniz Eğitim, Danışmanlık veya Diğer Konular

Mesajınız